Sunday, October 25, 2009

Majlis bersama MB terengganu

juz wanna share my activities 4 dis few days...jumaat lepas aku join 1 majlis kt induk yg mengumpulkan mahasiswa-mahasiswi usm yg berasal dr TERENGGANU DARUL IMAN...bkn je usm,tp student uitm sbrg perai pon join...majlis ni dihadiri oleh MB terengganu YAB Dato Ahmad Bin Said..majlis ni diseliakan oleh perkumpulan permata dr induk..perkumpulan permata ni agak aktif kt induk tp kat kejut campus xpernah wujud sbrg aktiviti pon..majlis ni la julung2 kalinye kitorg join di bwh name permata...btl jgk kate presiden permata tu...bkn diorang xnak ajak student cni join,tp bile ajk berunding,no comitment dye ckp...so no point la kalo kite nk slhkan diorg..kite sendiri yg tolak tuah...mse diorg wat slide presentation,pehh...mcm2 aktiviti diorg wat..yg paling best,diorg g pulau..diorg xmention la plak pulau amende...best wooo..kalo diberi peluang,aku sah2 la nk join..hemmm...berbalik kpd mlm tu,aku men join je mjlis tu...xtaw pon amende sbnrnye agenda mlm tu..yg aku tau,ade MB..tu je...rupenye2 ade diner gak...makanan pon bole la thn sodapnye...kuat jgk aku ngn atie melantak mlm tu..saje kitorg duk semeja ngn junior...sbb junior mst segan nk melantak lebih2 depan senior...hahaha...dpt gak kitorg mengketedarah mlm 2...pastu dpt gk paper bag dr MB..dlm tu ade risalah2 apekebende tah...pas2 dpt mug dimana terpampang gambar mat said kt mug tu...kan ku hadiahkan mug tu kt ayh aku nt..haha...mst kene penampor sulong...hoho...lame gak la majlis tu...around 12 kat bertolak balik..otw balik tu sempat lg singgah kat MCD juru..hoho...


0 comments :

Related Posts with Thumbnails