Wednesday, October 28, 2009

Kau Yang Satu

Lagu ni lagu feberet aku...lirik lagu die mmg kene la dgn jiwe...bg aku,lagu ni ade 2 maksud..pertame,lagu ni bgtau yg si penulis ni luahkan isi ht yg mane die sgt cintakan si kekasih n jiwe n rage die hnye utk kekasih die je...xde org len yg bertakhte selain si kekasih 2...yg kedue lak..hehehe....aku rase lagu ni menunjukkan si penulis ni frust...walopon dh clash ngn kekasih, still xdpt lupekan si dye...sng cite,xde org len yg bole menggantikan ex dye tu..mcm aku la...ehehehe...bg aku,cinta tu satu usaha je...tp jodoh pertemuan semua kat TUHAN....


Tanpamu...
Akulah yang rindu
Tanpa dirimu...
Hilanglah manjaku
Kasihmu...
Kata naluriku
Cintamu...
Hanya dihatiku…

Izinkan aku...
Selami hatimu
Izinkan aku...
Bisikkan cintaku
Janjiku...
Pada kau yang satu
Diriku...
Hanyalah untukmu…

Engkaulah yang satu
Pujaan hatiku
Sucinya cintaku padamu
Sayangku
Hanya kau yang satu
Kasih dan rinduku...
Milikmu...

artist: Wow

0 comments :

Related Posts with Thumbnails