Tuesday, September 15, 2009

yang pergi takkan kembali..

last nite,lps balik traweh aku tgk ade 1 missed call dat was fr my kazen...aku rase curious jgk la kn sbb besenye kazen aku 2 call or cari aku bile aku de kt kg je..den aku miss call la die balik..after 2-3 mins,i got a text fr her..die tanyekan aku tarikh raye 1st 2007,kut2 la ade trikh 2 kat gmbr lam laptop..die ckp mcm 2..aku pon carik la lam folder gmbr,mmg aku de dlm simpanan aku pon tp tarikh xsure ade ke x..lps aku check,ade tarikh 2..13 OCTOBER 2007..den aku gtaw la die..n den she juz said TQ..aku pon tataw nape die tnye mcm 2...tp bile die tnye cam 2,aku teringat kat arwah suami die..2 raye terakhir die ngn arwah suami[abg mi]..lps beberape minggu raye,abg mi meninggal dunia...masuk thn ni,dh 2 thn die brayer ngn 4 org ank tanpe suami terchenta..sedih kan...pape pon,aku hrp my kazen tabah mghadapi hari2 yg mendatang d samping anak2 tersayang..selagi kami mampu,kami sedia membantu...



alya wif arwah abg mi..mase 2 alia kecik lagi..skrg alia dh beso,dh 3 thn dh..xsempat die rase kaseh syg sorg ayh...



arwah bg nasihat kat adek aku[baju melayu purple] ngn anak die[baju kuning]..2,3 ari sebelom raye diorg wat hal,bese la bdk remaja..tp xsangke lak 2 nasehat arwah yg terakhir..

0 comments :

Related Posts with Thumbnails