Friday, September 11, 2009

~~rindu memaksa aku menyayangimu~~

aku keliru dgn perasaan aku sendiri..aku xtau pe yg aku nk,ape yg aku perlukan..
ahh..!!hidop mmg palat..xsemua yg kite nk,yg kite inginkan,kite akn dpt...tp alangkah indahnye hidop ni jika setiap impian,setiap angan jadi kenyataan..tp xsemudah itu..setiap ape yg berlaku sudah ditentukan Allah s.w.t..kite hanye mampu merancang tp tuhan yg menentukan segalanya...patot ke aku mengharapkan insan yg xmungkin aku akan dpt hidop bers
amanya?wajarkah aku memendam lagi prasaan rindu kepada dia??sdgkan kami xmungkin bersama..dan aku akur terhadap kehendak ilahi..sekiranye dia bukan untukku,maka damaikanlah hatiku dgn ketentuanMu ya Allah..dan jika dia benar untukku,maka dekatkanlah hati kami berdua ya Allah..

by:aku yg keliru~~





0 comments :

Related Posts with Thumbnails