Sunday, September 6, 2009

~~16 Ramadhan~~

sedor xsedor dh 16 hari kite pose..kejap je mase berlalu..=)..arini jgk la nenek aku masuk hospital sbb sakit tue..umor die dh masuk 85..tp ingatan die kuat lg..pose pon xtggl walopon sakit2..ni pon aku baru balik dr hospital,g amik mak sdare aku yg temankan die kat hospital..td mase tgh tunggu mak sdare aku kemas brg2 die,ade sorg pesakit baru masuk...kalo aku xsilap tgk la,die down syndrom..umor pon aku xleh agk brape..ayh die yg tmankan td..maybe mak die mai lmbt cket kot..kesian aku tgk ayh die..urmm...kalo duk kat hospital,mcm2 leh tgk...aku sbnrnye xsuke sgt g hospital tp kalo keadaan memaksa,kene pegi la jgk kan..emmm..aku mls nk merapu lebih2..penat sgt dh ni..nk tcabut kaki den duk tkn clucth je arini,xrehat lgsg..ok la ek..aku doakan nenek aku sembuh dgn segera..amin..

0 comments :

Related Posts with Thumbnails