Wednesday, June 10, 2009

Rumate baru

Ptg ni aku rase boring sgt..dh xlarat eden nk study..so eden pon trase la windu kat blog yg ala kadar ni..nk cite psl mende ek?cite2 menarik n hot 2 xdela..just cite2 kehidopan harianku untuk tontonan bersama..agaga...td aku bru je dftr kursus utk sem dpn..perghh..mmg mantap giler2 r subjek sem dpn..4 subjek skul yg bleh dikategorikan sbg killer subjek[subjek ini membunuhku]..camne la aku nk survive sem dpn...lecturer2 sem dpn pon agak 'unik' blake..ape yg aku mksudkan ngn 'unik' 2?haaa..lau nk tau,tnye la dak2 EE usm..nk2 DR A [bkn name sbnr] pon ngajar jgk sem dpn..nmpk gayenye xleh la aku nk monteng kls lg..hu3..tambah ngn BI&skuasy,ckp la 16 credit hour sem dpn...rasenye 16 credit hour 2 dh memadai utk sme dpn..just wait n see la camne result sem dpn..hu2..

1 lg aku nk kongsi,psl rumate2 aku sem dpn..mmg hevoc gile r wa ckp lu..dgn sukacitenya dimaklumkan,sem dpn aku dpt duk aras bwh skali..bilik bwh skrg dh di upgrade..dh psg mozek dh..dlu 4 org sebilik..tp skunk dh dikurangkan penghuni2 bilik 2..jd la 3 org sebilik..nk dijadikan cerita,aku dpt katil C [sukenye2]...aku terpikir gak sape la bkl2 rumate2ku..korek punye korek punye korek...siasat punye siasat punye siasat...gledah punye gledah punye gledah...akhirnye persoalan yg bermain2 di benak aku ni terjawab akhirnye..hepi gile aku bile dpt taw faizah n shira jd rumate aku sem dpn..bdk 2 org ni course mate aku...kire 1 geng la..mmg kamcing r..part yg paling aku suke 2,kitorg 1 kepale...sem lps aku ngn shira duk 1 bilik..2 org lg skul bahan...kitorg mmg 1 kepale r..same2 suke merayap..suke tgk cite smpai xingt dunie...xsuke tgk buku...suke monteng kls...suke tdo...suke bgn lambat..heee...kire peel kitorg same la..so xtension la bile duk 1 bilik...mmg xde mslh duk sebilik ngn shira [bg shm naik cket]...sbb aku bkn jenis kuat stdy..so bile aku duk sebilik ngn kaki buku,secara otometik aku akan depress..phsyco beb...mujur la shira sebulu ngn aku..tp sem dpn mmg aku bersyukur sgt2 la..aku bleh hidop ngn aman dan bahagia..bleh ke faizah hidop ngn ragam aku ngn shira??same2 la kite saksikan...zasssss...



haaa..ni la rumate2 aku sem dpn..yg paling dpn menunduk cam nk jatuh 2 name dye faizah..yg tgh cam model ubat gg 2 shira..yg blkg ntah pape 2 aku la...gmbr ni kitorg amik mase kitorg men futsal utk JAYA kat usm kubang kerian...

0 comments :

Related Posts with Thumbnails