Saturday, June 27, 2009

Rindu..

2,3 ari ni aku rase rindu sgt..

rindu kat insan yg pernah wat aku bahagia..
rindu kat insan yg pernah wat idop aku ceri
a..
insan yg bnyk memotivasikan aku..
tp sumenye dh berakhir..hanya rindu menemani aku..
jiwang plak aku ni..
so,aku nk post beberapa li
rik lagu..
l
ayaaaann...




Teja - Kenangan di taman cinta

Malam semakin kelam ditambah kesepian
Sukar bagiku untuk menjemput mimpi
Ke mana lenaku pergi

Ku bicara sendiri agar terhapus sepi
Setelah berkurun aku menjemput rindu
Haruskah ku menunggu

(korus)
Andai langkah mu kini terhenti
Berpalinglah padaku di sini
Jernihkanlah kekeruhan dulu
Ku perlu kasihmu

Ibarat laut yang tidak berombak
Pasti pantai akan kesepian
Begitulah hidupku ini
Semenjak kau pergi

Terusik hati ku mengenang
Kenangan di taman cinta
Hingga kini masih ku terasa
Hangatnya sentuhanmu
Kujadikan sejarah
Untuk kita kenangkan
Di tika sepi di tika rindu


Ramlah Ram - Apa Khabarmu Di Sana


Apa khabar mu di sana
Lama sudah tak berjumpa
Lama sudah ku menunggu
Khabar berita dari mu
Apa khabar mu di sana.. sayang
Apa khabar mu di sana.. sayang

Andai kau sedang berbahagia
Jangan lupa diri ku
Hati ini dan cinta ku
Tak pernah berubah
Andai kau sedang merindu ku
Datanglah kau kepada ku
Hati ini dan cinta ku
Hanyalah untuk mu

Bila dengar lagu ini
Ingatlah segera pada ku
Kirimkanlah berita mu
Untuk diri ku yang merindu
Apa khabar mu di sana.. sayang
Apa khabar mu di sana.. sayang


Spring - Cempaka di rembulan


Doa sepiku ini
Dihiasi bunga cempaka
Mengiringi kembaramu

Cinta yang asli
Oh kekasih ku...
Kerinduan bersama masih bermain di jiwa
Engkau tetap kucintai
Namun rembulan tak mungkin berkembar siang

Di tepiku kenangan silam
Mengusik-usik naluri ini
Di depanku hidup yang tanpamu
Kau kekasihnya pencinta yang abadi...
Oh... Pencinta abadi

Hanya jemarimu telah digantikan
Dingin salju dan air mata
Yang kian lenyap dan terbenam

Kerana syurga yang kita idamkan
Kita terpisah di dalam igauan
Engkau hampiri aku yang tertinggal menantikan
Saat-saat bersamamu
...


0 comments :

Related Posts with Thumbnails