Friday, June 5, 2009

Kosong

mlm ni aku masih dgn rutin harianku,menghabiskan masa dgn aktiviti yang xberpaedah...buku2 yg sepatutnya ditelaah dibiarkan bertaburan di atas meja...laptop menjadi teman setia di saat ini...sdgkan rumateku dr td berhempas pulas mentelaah buku circuit theory 2...kemalasan yg merupakan sifat semulajadiku ini semakin menjadi2 tatkala ptg td aku dikabarkan dgn berita yg sgt mengejutkanku iaitu bahawasanya peperiksaan kscp bg matapelajaran circuit theory 2 jatuh pd hari jumaat bersamaan 12 Jun 2009...bagiku,masih ade bnyk waktu utk stdy...itulah sifat buruk yg ade pd diriku sejak kecik sampai la bsr...mungkin suatu masa nanti aku akan menyesal dgn perbuatanku ini dan pd ketika itu nasi sdh menjadi bubur...dan bubur merupakan makanan yg lazimnya sesuai dimakan bg mereka yg demam..nampaknye aku dh melalut2...dan pd ketika ini,perasaankan bercampur baur...terlalu bnyk yg aku pikirkan..aku rase tersangatla......

1- gembira ~ result sem ni lbh bgus dr sem2 lepas..ade improvement..moge2 result ni bg semangat kat aku utk terus maju pd sem2 mendatang..insya allah...[blh pecaye ke kate2 aku ni..hangat2 taik ayam..]

2- sedih ~ xdpt g majlis perkahwinan along aka sepupu aku ari sabtu ni memandangkan skrg aku kat usm..n then,bulan ni 2 org sdare maraku kembali ke rahmatullah yakni bapa sedaraku [akibat serangan jantung]dan mak sepupu [kanser usus..agak lame menderita]..semoga roh mereka dicucuri ALLAH dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...amiiin...

3- rindu ~ even ati aku mengatakan benci,tp jauh disudut hatiku masih terselit perasaan rindu pdnya...semoga di saat dan ketika ini,dye bahagia disamping insan tersayang...

4- boring ~ xtaula sampai bila perasaan ni akan menghantui diriku..aku nk nengok muvi tp xde kenderaan n kwn pon xde...

5- sleepy ~ mengantok tp mata xleh lelap...mungkin keadaan bilik yg panas tanpa penghawa dingin...kpd pihak yg bekenaan,diharap dpt mengupgrade kondisi bilik desasiswa jaya agar setaraf dgn status APEX..

sekian untuk kali ini...terbaeekk wokkk....since bile plop aku jd fanatik aril ni...

0 comments :

Related Posts with Thumbnails